Kontakt forbrukerrådgiveren for bolighandelen!

Forbrukerrådgiver for bolighandelen, Carsten Pihl. Ring 4000 01 02

Ta kontakt med forbrukerrådgiver Carsten Pihl for å få svar på spørsmål og svar i bolighandelen.

Ring inn, eller send inn spørsmålet med skjemaet nederst på siden!

Lurer du på …

  • Hva som skal stå i et prospekt?
  • Hvilken informasjon du skal få på visning?
  • Hva som skal følge med en leilighet på overtagelse?

Da kan du ta kontakt med Forbrukerrådgiveren for bolighandelen!

Forbrukerrådgiveren kan du ringe på telefon: 4000 01 02

  • Dette er en gratis tjeneste for forbrukere.
  • Telefontid: Mandag, tirsdag, onsdag og torsdag 10.00 – 14.00
  • Eller send inn spørsmål i skjemaet nederst på siden!

Du kan stille spørsmål knyttet til

  • kjøp og salg av bolig
  • feil og mangler ved boligen
  • eiendomsmeglerens plikter og ansvar

Forbrukerrådgiveren skal skape større trygghet i bolighandelen ved å:

  • Opplyse forbrukere om rettigheter og plikter i bolighandelen
  • Avklare forventninger
  • Veilede om problemløsning i konkrete tilfeller

 

Dette behandler Forbrukerrådgiveren ikke:

 

Uavhengig og gratis

Forbrukerrådgiverens faglige instruks slår fast at rådgiveren gir råd på selvstendig og uavhengig basis. Rådene er gratis for forbrukere. Forbrukerrådgiveren forteller ikke hvem som har tatt kontakt med ham.

Her kan du se Forbrukerrådgiverens faglige instruks

 

Du kan også kontakte forbrukerrådgiveren ved å legge inn spørsmål her:

Din rolle

Ditt navn

Epost

Telefon

Melding